לפיד: ראש הממשלה נתניהו מהלך אימים על המשטרה

איתי גדסי 1 Comment on לפיד: ראש הממשלה נתניהו מהלך אימים על המשטרה

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה לפרסומים על חקירת הצוללות והניסיונות של ראש הממשלה להלך אימים על המשטרה • לפיד: החוק להכפיף את תקציב המשטרה לדרג הפוליטי נועד להפחיד את שומרי הסף, להפחיד את החוקרים

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה השבועית לפרסומים על חקירת הצוללות והניסיונות של ראש הממשלה להלך אימים על המשטרה.

לפיד התייחס לפרסומים על החקירות הנוספות בפרשת הצוללות: "היום בבוקר המשטרה עיכבה חשודים מסביבתו הקרובה של ראש הממשלה בפרשת הצוללות. זו לא רק פרשת שחיתות. זו פגיעה בבטחון המדינה. כסף של מערכת הבטחון, של החיילים שלנו, יצא מישראל, נכנס לחשבונות בנק בגרמניה ובקפריסין שאיש לא ידע עליהם, וחזר לכיס הפרטי של האנשים הכי קרובים לראש הממשלה."

"השחיתות השלטונית מכרסמת בחוסן הלאומי שלנו, אבל זה חמור יותר. זה הבטחון שלנו. זה קודש הקודשים. ואפילו על זה מקורבי ראש הממשלה לא היססו לגזור קופון, לעשות קומבינה. הם אפילו לא מכחישים את זה."

לפיד התייחס גם לניסיונות של ראש הממשלה להלך אימים על משטרת ישראל: "ומה שלא פחות חמור. במקום לתת למשטרה לחקור, הם עושים כל מאמץ לפגוע ברשויות החוק. לפגוע בחקירות. רק אתמול החליטה הממשלה לקדם מהלך שמטרתו להכפיף את תקציב המשטרה לדרג הפוליטי. זה לא תזמון מקרי. זו לא החלטה טכנית. זה מכתב איום."

"אין שום סיכוי בעולם, אין שום דרך, שהולכים למהלך כזה, וראש הממשלה לא עומד מאחוריו. הוא אישית"

"יש ביטוי: "מדינת משטרה". מה זה מדינת משטרה? זו מדינה שבה הממשלה שולטת במשטרה ואומרת לה מה לעשות. מדינה שבה הפוליטיקאים לא כפופים לחוק, כי החוק כפוף לפוליטיקאים.

זה מה שמנסה החוק הזה לעשות. זה מה שמנסים לעשות ראש הממשלה והסרים למרותו. להפחיד את שומרי הסף, להפחיד את החוקרים, להפחיד את כל המערכת."

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא מדבר כאילו הוא כבר ראש הממשלה.
    האם שמתם לב לדגל שיש לו על החליפה? השחצן לא מת…